COMPUTING > Cloud Szerverek > Helyreállítási konzol > Helyreállítási Konzol használata

5.1 Helyreállítási Konzol használata

A helyreállítási konzol lehetővé teszi a Cloud szerverek egyszerű kezelését a Control Panel grafikus felhasználói felületének használatával, mint például:
  • virtuális gép újraindítása (ne feledje, a virtuális gép Control panelről történő ki- és bekapcsolása egyenértékű egy tényleges újraindítással);
  • közvetlenül a böngészőben elérhető felhasználói felületről történő csatlakozás;
  • a virtuális gép és a benne konfigurált eszközök állapotának kezelése és nyomon követése.
Javasoljuk, hogy csak akkor használja a helyreállítási konzolt, ha feltétlenül szükséges, mivel az RDP -n vagy SSH -n keresztül történő csatlakozás sokkal gyorsabb és megbízhatóbb. A helyreállítási konzol használata az egyetlen mód a csatlakozásra a Cloud Szerverhez, ha nincs hozzá tartozó nyilvános IP cím, vagy ha az nincs megfelelően konfigurálva.
 
A helyreállítási konzol eléréséhez:
  • lépjen be a Control Panelre;
  • válassza a "COMPUTING" menüpontot;
  • a "Cloud Computing Kezelés" részen, a kívánt szerver mellett kattintson a "KEZELÉS" gombra;
  • a Cloud szerver részleteinél a "SZERVER MŰVELETEK" alatt válassza a "TOVÁBB A KONZOLHOZ" lehetőséget;
  • a "Hogyan csatlakozzon a Cloud Szerverhez?" felugró ablakban kattintson a "TOVÁBB A KONZOLHOZ" gombra.
Az eszköze billentyűzetének használatán túl a helyreállítási konzol lehetővé teszi az adatok közvetlen bevitelét a virtuális billentyűzettel is:
  • nyomja le a CTRL+ALT+SHIFT billentyűkombinációt a virtuális billentyűzet megjelenítéséhez a képernyőn a további adatbevitelhez vagy billentyűkombinációk használatához, mint például a CTRL+ALT+DEL.
A virtuális billentyűzet megfelelő működése függ a használt hypervisor-tól, a Cloud Szerver operációs rendszerétől és a Cloud Szerverben beállított nyelvtől. Ezért arra kérjük, tesztelje a választott karakter és a képernyőn megjelenő karakter megfelelőségét, különösen a nem megjeleníthető jelszavak megadása előtt.