KÉRJÜK VEGYE FIGYELEMBE: a kredit feltöltés (miután a kreditek elfogytak) nem vonja maga után a szolgáltatások reaktiválását, amelyek kikapcsolásra/leválasztásra/archiválásra kerültek a rendszer által: ezért a műveletért az ügyfél felelős (
lásd útmutató).
Amikor
a Partner Kreditjei elfogynak, minden óradíjas szolgáltatás (pl.: Cloud Server Pro) kikapcsolásra kerül és nem lehet bekapcsolni legalább 3000,00 Ft + ÁFA értékű kredit (vagy a szolgáltatás meghosszabbításához szükséges összeg) feltöltése nélkül, kivéve ha a Partner egy másik Kredit Limit beállításában egyezett meg az Aruba-val. Ebben az esetben, a Cloud Szerverek a Kredit Limit elérésekor kerülnek kikapcsolásra (
lásd útmutató).
Egy héttel a Kreditek kimerülését követően (vagy a Kredit Limit elérését követően), ha nem történik legalább 3000,00 Ft + ÁFA (vagy a szolgáltatás meghosszabbításához szükséges összeg) értékű feltöltés, a Cloud Server Pro automatikusan archiválásra és minden hálózati erőforrás leválasztásra kerül.
Tíz nappal az archiválást követően, ha nem történik legalább 3000,00 Ft + ÁFA értékű feltöltés, minden Cloud Server Pro és megvásárolt erőforrás törlésre kerül.
Ha a Kreditek
havidíjas szolgáltatások esetén fogynak el (pl.: Cloud Szerver Smart, Terheléselosztó, Unified Storage stb...), a szolgáltatások
aktívak maradnak a már fizetett időszak végéig, azután kikapcsolásra/leválasztásra/deaktiválásra kerülnek, tizenhét nap elteltével véglegesen törlésre kerülnek.
KÉRJÜK VEGYE FIGYELEMBE: a törlési folyamat nem visszafordítható és az adatok, beállítások elvesznek.
Óránkénti / havi / használat alapon számított erőforrások
Éves alapon számított erőforrások
Színkódok
szolgáltatás elérhető: a szolgáltatás aktív és fut;
szolgáltatás nem elérhető: ebben az állapotban, megfelelő feltöltést követően a szolgáltatás újra aktiválható;
szolgáltatás törölt: a szolgáltatás véglegesen törölve;