FHU fiók kezelése  /  Kredit használat  /  Szolgáltatás újraaktiválás feltöltés után

3.6.1 Szolgáltatás újraaktiválás feltöltés után

A díjszabás változtatásai mindig az előre fizetett időszak végén lépnek életbe.
Példa a díjszabás módosítására alkalmazott logika bemutatására:
  • egy Cloud PRO szerver éves díjszabást használ;
  • az előre fizetett (éves) időszak végén nincs elegendő kredit a szolgáltatás megújításához;
  • a Cloud PRO szerver kikapcsolásra kerül és ebben az állapotban marad 7 napig (a kredit kimerülési eljárásnak megfelelően);
  • 2 nappal a sikertelen megújítást követően az ügyfél úgy dönt, hogy megváltoztatja a díjszabás típusát és a havi költség lehetőséget választja;
  • feltölti a kredit egyenlegét a havi költség fedezésének megfelelő összeggel és ezzel újraaktiválja a Cloud PRO szervert;
  • a havi díj attól a naptól kerül felszámításra, amikor a Cloud PRO szerver az alacsony kredit egyenleg miatt kikapcsolásra került;
 
A kredit feltöltés (a kreditek kimerülését követően) nem jelenti a kikapcsolt/leválasztott/archivált szolgáltatások automatikus újra aktiválását: ezért a műveletért az ügyfél a felelős.

Ez az opció azokat az ügyfeleket védi, akik szándékosan kapcsolták ki a szolgáltatásokat a kreditek kimerülése előtt.
 
A feltöltés előtt fontos ellenőrizni, mennyi kreditre van szüksége.

A minimum 1000,00 Ft+ÁFA összeg nem biztos, hogy elegendő minden kikapcsolt/leválasztott/archivált szolgáltatás újra aktiválásához; azaz, valószínűleg nem lesz elegendő havi díja szolgáltatásokhoz (pl. Cloud VPS Szerver), ugyanakkor elegendő lehet az óránkénti díjszabású erőforrásokhoz (pl. Cloud PRO Szerver).

Ezért fontos, hogy ellenőrizze, milyen szolgáltatásokat szeretne aktiválni. Amennyiben nem aktiválja újra a szolgáltatásokat, azok a kreditek kimerülését követő szokásos eljárás alá fognak esni. A kézi reaktiválási eljárás független a szolgáltatás költségének kiszámításához használt módszertől (óránkénti költség, havi költség, naptári hónap alapú vagy éves költség).