COMPUTING > Cloud Szerverek > Ütemezett műveletek > Ütemezett művelet hozzáadása

7.2 Ütemezett művelet hozzáadása

Egy ütemezett művelet létrehozásához kövesse az alábbi lépéseket:
  • lépjen be a Control Panelre belépési adataival: fióknév (FHU-12345) és jelszó;
  • a főmenüben válassza a "COMPUTING" lehetőséget;
  • válassza ki az Adatközpontot;
  • a bal oldali menüben az "ESZKÖZÖK" alatt válasza az "Ütemezett Műveletek" lehetőséget;
  • az "Ütemezett műveletek" részen kattintson a "Művelet Hozzáadás" gombra;
  • az "Ütemezett Művelet Hozzáadása" felugró ablak jelenik meg a szükséges adatok megadásához:
    • Cloud Szerver: a Cloud Szerver, amelyen a műveletet ütemezni szeretné. A lista csak a ki- vagy bekapcsolt Cloud Szervereket tartalmazza;
    • Státusz (Engedélyezve/Letiltva): ha szeretné aktiválni vagy felfüggeszteni a műveletet;
    • Művelet: a Cloud Szerveren ütemezni kívánt művelet típusa;
    • Kezdés dátuma: a művelet végrehajtásának dátuma (a dátumnak a hozzáadás datuma utáni dátumnak kell lennie);
    • Idő: a művelet végrehajtásának ideje (az időnek a hozzáadás idejét követő időpontnak kell lennie);
    • Ismétlődő művelet: ez az opció lehetővé teszi a művelet ismétlődő műveletként történő beállítását;
    • Megjegyzések: a művelet ütemezésével kapcsolatos bármilyen megjegyzés;
  • Amikor a beállítás kész nyomja meg a "Hozzáadás" gombot a megerősítéshez és aktiváláshoz.
 
Az alkalmazás nem teszi lehetővé műveletek ütemezését 5 percen belül. Az első végrehajtás ideje csak a létrehozást követően 5 perccel állítható be.

Elképzelhető, hogy bizonyos ütemezett műveleteket nem sikerül végrehajtani, ebben az esetben megtekinthetők az eredmények az egyes műveletek részleteinél és az Adatközpont, illetve az egyes Cloud Szerverek naplójában.

Az Ütemezett Műveletek hozzáadhatók naptár (hónap) nézetben is jobb egér gombbal az adott napra majd az "Új ütemezett művelet" lehetőségre kattintva.
 
Kérjük vegye figyelembe, hogy az Ütemezett Művelet nem állítható be múltbéli dátumra és időpontra.