FHU fiók kezelése  /  Control Panel  /  Egyedi szolgáltatás

4.9 Egyedi szolgáltatás

Az "egyedi szolgáltatás" olyan szolgáltatás, amely egyedileg kialakított az ügyfél számára. Ezt a fajta szolgáltatást úgy tervezték, hogy alkalmazkodjon az ügyfelek egyedi igényeihez.

Tekintettel a szolgáltatás "személyre szabott" jellegére, az aktiváláshoz a szolgáltatás manuális beállítása szükséges, amit az Aruba Cloud technikai személyzete végez. Példák az egyéni szolgáltatásokra: szoftverlicencek, speciális hardver, dedikált támogatás stb.

Az egyedi szolgáltatások költsége és a fizetési időkerete (havonta, kéthavonta, félévente stb.) az értékesítési részleggel történt megegyezés szerint kerül kialakításra, a költség a kreditekből kerül levonásra. Egy vagy több egyedi szolgáltatás kérésére is van lehetőség.
Egyedi szolgáltatás aktiválásának kéréséhez vegye fel a kapcsolatot értékesítési részlegünkkel.

Munkatársaink megtalálják Önnek a legjobb megoldást és fizetési módot.

Az egyedi szolgáltatás aktiválását és módosítását a technikai személyzet munkaidőben végzi (hétfő - péntek 08:00-16:00).
Egy személyre szabott szolgáltatás részleteinek megtekintéséhez kövesse az alábbi instrukciókat:
  • lépjen be a Control Panelre;
  • válassza ki az adatközpontot, amelyhez az egyedi szolgáltatás kapcsolódik;
    • a "COMPUTING" főmenü alatt, a bal oldali menüben az "ESZKÖZÖK" részen válassza a
      "Személyre szabott szolgáltatások" lehetőséget;
    • a "STORAGE" főmenü alatt, az "SZOLGÁLTATÁSOK" részen válassza a
      "Személyre szabott szolgáltatások" lehetőséget;
    • a "NETWORKING" főmenü alatt, a "DOMAIN NEVEK" vagy a "CLOUD MONITORING" részen válassza a
      "Személyre szabott szolgáltatások" lehetőséget;
    • a "BACKUP" főmenü alatt, az "ESZKÖZÖK" részen válassza a
      "Személyre szabott szolgáltatások" lehetőséget;
  • egy lap jelenik meg az egyedi szolgáltatások listájával;
  • a Részletekre kattintva látható az egyedi szolgáltatás adatlapja a szolgáltatás részleteivel és az elvégzett munkálatok Történetével.

Kérjük vegye figyelembe, az egyedi szolgáltatás módosításához fel kell vennie a kapcsolatot értékesítési részlegünkkel.
 
A COMPUTING részen több különböző egyedi szolgáltatás is megjelenhet a megfelelő adatközpontban, míg a többi szolgáltatás csoportban (STORAGE, NETWORKING és BACKUP) csak az azokhoz kapcsolódó egyedi szolgáltatások jelennek meg.

A módosításokkal kapcsolatos történet adatai ugyanabban a sorrendben jelennek meg, mint ahogy azokat elvégezték.