Értékesítés +36 76 550 175
  Ügyfélszolgálat (+36) 1 610 5509
 

5.4.1 Job létrehozása

Egy Job létrehozásához menjen a "JOBS" részre.

A Job létrehozása a következő lépésekből áll:
  1. Válassza ki a Job nevét (megadhat leírást is) és a megtartani kívánt másolatok maximális számát (tekintse meg az útmutatót).
  2. Válasszon ki egy vagy több erőforrást, amelyekhez a Job beállításra kerül, a kizárások kiválasztásával (tekintse meg az útmutatót).
  3. Válasszon a Microsoft Windows kliensek számára elérhető kiegészítő műveletek közül (tekintse meg az útmutatót).
  4. Válasszon a Job ütemezési lehetőségei közül (tekintse meg az útmutatót).
  5. Állítson be értesítéseket a Job-hoz (tekintse meg az útmutatót).
A bal felső sarokban egy "Create..." gomb található,

A Job létrehozásához kattintson a gombra.
 További technikai és értékesítési információkért kérjük lépjen kapcsolatba szakértői csapatunkkal. A Veeam által biztosított Web Panel használatáról szóló dokumentáció megtekintéséhez kattintson ide.