Értékesítés +36 76 550 175
  Ügyfélszolgálat (+36) 1 610 5509
 
FHU fiók kezelése  /  Kredit használat  /  Mi történik, ha a kredit elfogy?

3.6 Mi történik, ha a kredit elfogy?


Amikor a kredit elfogy, minden Pro Cloud Szerver automatikusan lekapcsolásra kerül és nem lehet újra aktiválni legalább 1.000 Ft+Áfa vagy a szolgáltatás reaktiválásához szükséges összeg feltöltése nélkül.
Ugyanakkor minden óradíjas szolgáltatás felfüggesztésre vagy kikapcsolásra (pl. Virtuális Switch) kerül.

Ha az egyenleg lemerülése után 1 héttel nem történik feltöltés, a Pro Cloud Szerver automatikusan archiválódik és minden hálózati erőforrás leválasztásra kerül a Pro Cloud Szerverről.

Ha az archiválást követő tíz nap után nem történik feltöltés, minden megvásárolt Pro Cloud Szerver és erőforrás törlésre kerül.

Ha havi díjas erőforrások esetében fogy el a kredit (pl. Smart Cloud Szerver, Terheléselosztó, Unified Storage stb.), azok az előre fizetett időszakban aktívak maradnak, majd azt követően ugyanaz a folyamat megy végbe, mint az óradíjas erőforrások esetében.

A Pro Cloud Szerver sablonjához kapcsolódó licencekre*, akkor is ha előre vannak fizetve, ugyanaz a vonatkozik, mint a Pro Cloud Szerverre.
 
A törlési folyamat nem visszafordítható, az adatok elvesznek és nem lehet visszaállítani azokat.
Ha a Private Cloud havi periódusának végén nincs elegendő rendelkezésre álló kredit a megújításhoz, a fiók felfüggesztésre kerül. Így az erőforrások kezelését nem lehet elérni, bár azok továbbra is fenn vannak tartva az ügyfél számára.

Ha tizenhét nap elteltével a kredit egyenleg nem került feltöltésre a Private Cloud szolgáltatás teljes költségének fedezésére elegendő összeggel, a számítási és hálózati erőforrások, valamint minden további szolgáltatás törlésre kerül.
 
A törlési folyamat nem visszafordítható, az adatok elvesznek és nem lehet visszaállítani azokat.
Amikor a kredit elfogy, a felhasználó minden pay-per-use díjszabású Object Storage fiókja felfüggesztésre kerül és nem aktiválható újra addig, amíg legalább 1.000 Ft+Áfa vagy a szolgáltatás reaktiválásához szükséges összeg feltöltése nem történik meg.

Ha egy csomag díjszabású Object Storage fiók esetében fogy el a kredit, a fiók aktív marad az előre kifizetett 30 napos időszak végéig, majd a lejáratkor felfüggesztésre kerül.
 
Mindkét díjszabás típus esetében, ha nem történt megfelelő feltöltés és a felfüggesztett fiókok nem kerültek újra aktiválásra, akkor a felfüggesztést követően 17 nappal a fiókok törlődnek és a bennük tárolt adatok elvesznek.

A törlési folyamat nem visszafordítható, az adatok elvesznek és nem lehet visszaállítani azokat.
Ha a domain éves periódusának végén nincs elegendő kredit a megújításhoz, a domain működése felfüggesztésre kerül. Így a domain műszakilag használhatatlanná válik és nem lesz elérhető az interneten.

A 30-70 nap (karantén + törlés előtti parkolás) letelte után a domain ismét szabaddá válik és bárki regisztrálhatja.
 
  Időtartam Műszaki állapot Megújítás Bejegyzettég
Domain érvényessége 12 hónap online megújítható foglalt
Karantén lejárat után 0 és 40 nap között
végződéstől függően
offline megújítható foglalt
Törlés előtti parkolás karantén után 30 és 40 nap között
végződéstől függően
offline megújítható foglalt
Domain törölve   offline nem újítható meg szabad
Karantén: az éves periódus végén, azaz a lejáratkor kezdődik.
Törlés előtti parkolás: a karantén végén kezdődik.
 
Kérjük vegye figyelembe, hogy a törlés előtti parkolás leteltével a domain ismét szabaddá válik és bárki regisztrálhatja.
Ha a szolgáltatás havi periódusának végén nincs elegendő kredit a megújításhoz, a DNS szolgáltatás felfüggesztésre kerül.

Így az erőforrások kezelését nem lehet elérni, bár azok továbbra is fenn vannak tartva az ügyfél számára.
 
Ha tizenhét nap elteltével a kredit egyenleg nem került feltöltésre a DNS szolgáltatás teljes költségének fedezésére elegendő összeggel, a szolgáltatás véglegesen törlésre kerül és minden beállítás elvész.

Monitoring ingyenes csomag

Amikor egy Cloud Server Pro szolgáltatás megújítására nincs elegendő kredit, az lekapcsolásra kerül, ezáltal a hozzárendelt ingyenes Monitoring is inaktívvá válik.
 
Ha tizenhét nap elteltével a kredit egyenleg nem került feltöltésre a Cloud Server Pro szolgáltatás teljes költségének fedezésére elegendő összeggel, az ingyenes Monitoring törlésre kerül és minden beállítás elvész.

Monitoring csomag

Ha egy Monitoring csomag esetében fogy el a kredit, az aktív marad az előre kifizetett 30 napos időszak végéig, majd a lejáratkor felfüggesztésre kerül.
 
Ha tizenhét nap elteltével a kredit egyenleg nem került feltöltésre a Monitoring csomag teljes költségének fedezésére elegendő összeggel, az véglegesen törlésre kerül és minden beállítás elvész. A művelet nem visszafordítható.
Amikor a kredit elfogy, a felhasználó minden pay-per-use díjszabású Backup fiókja felfüggesztésre kerül és nem aktiválható újra addig, amíg legalább 1.000 Ft+Áfa vagy a szolgáltatás reaktiválásához szükséges összeg feltöltése nem történik meg.

Ha egy csomag díjszabású Backup fiók esetében fogy el a kredit, a fiók aktív marad az előre kifizetett 30 napos időszak végéig, majd a lejáratkor felfüggesztésre kerül.
 
Mindkét díjszabás típus esetében, ha nem történt megfelelő feltöltés és a felfüggesztett fiókok nem kerültek újra aktiválásra, akkor a felfüggesztést követően 17 nappal a fiókok törlődnek és a bennük tárolt adatok elvesznek.

A törlési folyamat nem visszafordítható, az adatok elvesznek és nem lehet visszaállítani azokat.
Ha a Cloud DBaaS szolgáltatás havi periódusának végén nincs elegendő rendelkezésre álló kredit a megújításhoz, a fiók felfüggesztésre kerül, státusza "Inaktív" lesz.

Így az erőforrások kezelését nem lehet elérni, bár azok továbbra is fenn vannak tartva az ügyfél számára.

Ha tizenhét nap elteltével a kredit egyenleg nem került feltöltésre a Cloud DBaaS szolgáltatás teljes költségének fedezésére elegendő összeggel, az adatbázisok és mentéseik törlésre kerülnek.
 
A törlési folyamat nem visszafordítható, az adatok elvesznek és nem lehet visszaállítani azokat.

Erőforrás felfüggesztési/törlési időkeret

Használat alapú / havi / óránkénti költségű erőforrások

Lejáratot követő napok 0-7 8-17 17<
Kredit egyenleg Elegendő Nem elegendő
Cloud Szerver Pro on off archivált törölt
Cloud Szerver Smart on off törölt
Virtuális Switch csatlakoztatva inaktív törölt
További nyilvános IP csatlakoztatva inaktív törölt
FTP tárhely aktív inaktív törölt
Microsoft SQL Server Licenc* aktív inaktív törölt
RDS Licenc* aktív inaktív törölt
Plesk Licenc* aktív inaktív törölt
∟ Kiegészítők aktív inaktív törölt
Terheléselosztó aktív inaktív törölt
∟ SMS értesítés aktív inaktív
Unified Storage csatlakoztatva leválasztva törölt
Private Cloud csatlakoztatva felfüggesztett törölt
Pay-per-use Jelastic Cloud aktív felfüggesztett törölt
Jelastic Cloud csomag aktív felfüggesztett törölt
DBaaS megosztott erőforrásokkal aktív inaktív törölt
DBaaS dedikált erőforrásokkal aktív inaktív törölt
Pay-per-use Backup aktív felfüggesztett törölt
Backup csomag aktív felfüggesztett törölt
Pay-per-use Object Storage aktív felfüggesztett törölt
Object Storage csomag aktív felfüggesztett törölt
Monitoring csomag aktív inaktív törölt
Monitoring ingyenes csomag aktív inaktív törölt
SMS értesítés aktív inaktív
DNS kezelés aktív inaktív törölt
* Cloud Szerver Smart/Pro sablonokhoz kapcsolódó licencek

Éves költségű erőforrások

Lejáratot követő napok 0-30 31-70 70<
Kredit egyenleg Elegendő Nem elegendő
Domain Név aktív inaktív
Karantén
inaktív
Törlés előtti parkolás
törölt
∟ Whois Privacy aktív aktív aktív törölt

Színkódok

 
szolgáltatás elérhető: a szolgáltatás aktív és fut;
 
szolgáltatás nem elérhető: ebben az állapotban megfelelő összegű kredit feltöltést követően a szolgáltatás újra aktiválható;
 
szolgáltatás törölt: a szolgáltatás véglegesen törölve;