Partner > 4 - Adminisztrátorok Kezelése > Adminisztrátor Letiltás/Engedélyezés

4.3 Adminisztrátor Letiltás/Engedélyezés

Egy Adminisztrátor letiltásához/engedélyezéséhez menjen a "Partner Panel" -> "Kezelés" -> "Admin Kezelés" részre.

Egy táblázatot fog látni a Partner Adminisztrátorainak listájával.



Adminisztrátor letiltás:
 
Válassza a  ikont (ha elérhető) a felfüggeszteni kívánt Adminisztrátor sorában! Az alábbi párbeszédablak jelenik meg



Kattintson az "OK" gombra a művelet megerősítéséhez, vagy kattintson a "Mégse" gombra, ha meggondolta magát! A letiltás művelet csak az "Aktív" státuszú adminisztrátorok esetében használható.

Adminisztrátor újraengedélyezés:
 
Válassza a ikont (ha elérhető) az engedélyezni kívánt Adminisztrátor sorában! Az alábbi párbeszédablak jelenik meg



Kattintson az "OK" gombra a művelet megerősítéséhez, vagy kattintson a "Mégse" gombra, ha meggondolta magát! Az engedélyezés művelet csak a "Felfüggesztett" státuszú adminisztrátorok esetében használható.

A fenti műveletek a táblázat alatt található lista segítségével is elvégezhető,



ahol az "Engedélyezés" vagy "Letiltás" műveletek végezhetők el egy vagy több Adminisztrátorra, mennyiben az Adminisztrátorok ki vannak választva a táblázatban. A "Végrehajt" gombra kattintással az alábbi párbeszédablak jelenik meg.



Kattintson az "OK" gombra a művelet megerősítéséhez, vagy kattintson a "Mégse" gombra, ha meggondolta magát!