Értékesítés +36 76 550 175
  Ügyfélszolgálat (+36) 1 610 5509
 
Partner  /  8 - Termék Kezelés  /  A termékek kezelése promóciós időszakok esetén

8.4 A termékek kezelése promóciós időszakok esetén

Hogyan működik az Aruba Cloud promóció a meglévő termékeivel?

Az Aruba Cloud korlátozott időtartamú promóciója egy adott meglévő termék esetében új (a promóciós árral alkalmazott) termék hozzáadásával jár, amely a promóciós időszak végéig a már meglévőt váltja fel.
A promóciós időszak alatt az eredeti termék felfüggesztésre kerül, és nem vásárolható meg.
A promóció nem érinti a promóció elején már működő szolgáltatások megújítását; ezek továbbra is elérhetők lesznek a teljes áron történő megújításra.
A promóció végén az Aruba Cloud felfüggeszti a promóciós terméket (amelyet az ügyfelek csak megújítani tudnak később), és újra aktiválja az eredeti terméket teljes áron, amely ezután újra elérhetővé válik.

A promóció aktiválásához/deaktiválásához (és így a saját ügyfelek számára történő felajánláshoz/kizáráshoz) a következőket kell tennie a Partner Panelen:

Promóció aktiválás (az elején)

  • válassza ki az eredeti terméket (ha van);
  • a promóciós időszak kezdetén távolítsa el az árlistákból, amelyek tartalmazzák azt (tekintse meg az útmutatót);
  • adja hozzá az új promóciós terméket az árlistához (vagy árlistákhoz, ha több van alkalmazva) (tekintse meg az útmutatót);

Promóció deaktiválás (a végén)

  További technikai és értékesítési információkért, lépjen kapcsolatba szakértői csapatunkkal.