Hogyan működik az Aruba Cloud promóció a meglévő termékeivel?
Az Aruba Cloud korlátozott időtartamú promóciója egy adott meglévő termék esetében új (a promóciós árral alkalmazott) termék hozzáadásával jár, amely a promóciós időszak végéig a már meglévőt váltja fel.
A promóciós időszak alatt az eredeti termék felfüggesztésre kerül, és nem vásárolható meg.
A promóció nem érinti a promóció elején már működő szolgáltatások megújítását; ezek továbbra is elérhetők lesznek a teljes áron történő megújításra.
A promóció végén az Aruba Cloud felfüggeszti a promóciós terméket (amelyet az ügyfelek csak megújítani tudnak később), és újra aktiválja az eredeti terméket teljes áron, amely ezután újra elérhetővé válik.
A promóció aktiválásához/deaktiválásához (és így a saját ügyfelek számára történő felajánláshoz/kizáráshoz) a következőket kell tennie a Partner Panelen:
Promóció aktiválás (az elején)
- válassza ki az eredeti terméket (ha van);
- a promóciós időszak kezdetén távolítsa el az árlistákból, amelyek tartalmazzák azt (tekintse meg az útmutatót);
- adja hozzá az új promóciós terméket az árlistához (vagy árlistákhoz, ha több van alkalmazva) (tekintse meg az útmutatót);
Promóció deaktiválás (a végén)
További technikai és értékesítési információkért,
lépjen kapcsolatba szakértői csapatunkkal.