COMPUTING > Cloud Szerverek > Adatközpont tervezés > Katasztrófa Elhárítási irányelvek felállítása

16.1.1 Katasztrófa Elhárítási irányelvek felállítása

Ez az a stratégia, amit egy vállalat olyan műszaki vagy természeti események esetére állít fel, amelyek károsíthatják a fizikai és szervezeti struktúráját. A Katasztrófa Elhárítási terv tartalmazza az eljárásokat a szolgáltatások biztosításához szükséges funkciók gyors és teljes visszaállításra.

A "Katasztrófa Elhárítási" irányelvek célja a technikai vagy természeti események okozta leállás korlátozása, amely károsíthatja a fizikai és szervezeti struktúrát.

Két paraméternek kell szerepelnie a Katasztrófa Elhárítási Terv kialakításánál:
  • RPO - Recovery Point Objective. Megmutatja a maximális időt, ami eltelik egy konkrét adat létrehozása és mentése között. Tehát megmutatja a rendszer maximális adatvesztés idejét hiba esetén. Minél magasabb ez a paraméter, annál nagyobb mennyiségű adatok vesznek el.
  • RTO - Recovery Time Objective. Megmutatja a maximális időt, amit hajlandó várni szolgáltatása normál állapotba történő visszaállítására, ha szükséges.
Az Aruba Cloud szolgáltatással az adatainak biztonsága garantált egy teljesen redundáns és szinkron módban replikált Cloud környezettel: ez megkönnyíti az összes felhasználó számára a Katasztrófa Elhárítás irányelvek megvalósítását gyakorlatilag automatikus és rendkívül költséghatékony módon, mivel ez már benne van az egyes virtuális gépek költségében.

Az Aruba Cloud a legnagyobb megbízhatóságot és biztonságot kínálja minimális költséggel. Ha azonban valamilyen oknál fogva ez nem elég, teljesen önállóan létrehozhatja és aktiválhatja infrastruktúráját Aruba Cloud szolgáltatással úgy, hogy teljes mértékben tiszteletben tartja az ön Katasztrófa Elhárítás irányelveit. További garanciát nyújt adataira a Cloud által kínált lehetőség az infrastruktúrájának aktiválására több Adatközpontban, különböző helyszíneken, Olaszországban és Európában.