COMPUTING > Cloud Szerverek > Adatközpont tervezés > Üzletmenet Folytonossági rendszerek felállítása

16.1.2 Üzletmenet Folytonossági rendszerek felállítása

Egy vállalat azon képessége, hogy folytatni képes tevékenységét a vállalati struktúrát sújtó belső (pl. tűz, meghibásodások) vagy külső (pl. földrengés, árvíz,) katasztrofális események bekövetkezése esetén is.

A Business Continuity Plan (BCP) az a dokumentum, amely tartalmazza az információkat és intézkedéseket egy romboló vagy káros hatású esemény esetén. A részletesebb BCP esetén, kevesebb leállási probléma keletkezhet a cégnek belső vagy külső okok miatt. A BCP ezért az üzleti folyamatokra összpontosít, illetve a lehetséges okokra, amelyek csökkenthetik a társaság működőképességét és korlátozhatják az üzleti megoldásokat.

A Cloud garantálja a kínált szolgáltatás folyamatosságát egy teljesen redundáns és szinkron módon replikált Cloud környezetben. Így a Cloud Computing infrastruktúra egy vagy több hardver csomópontjának meghibásodása esetén az üzletmenet folytonossága már garantált és benne van az árban. A Cloud rengeteg eszközt is kínál, mint például terhelés elosztó vagy backup szerver, amely lehetővé teszi, hogy biztosítsa az üzletmenet folytonosságát, még abban az esetben is ha probléma lép fel egy vagy több Cloud Szerverrel amit aktivált.

A Cloud a legnagyobb megbízhatóságot és biztonságot kínálja minimális költséggel. További a Cloud által kínált lehetőség az Üzletmenet Folytonosság biztosítására, az infrastruktúrájának aktiválására több Adatközpontban, különböző helyszíneken, Olaszországban és Európában. Így az egy teljes Adatközpont meghibásodása esetén is aktív marad.