Egy
egyedi szolgáltatás ügyfélhez történő hozzárendeléséhez a következőképpen járjon el:
- menjen a "Partner Panel" -> "Kezelés" -> "FELHASZNÁLÓK KEZELÉSE" -> "Felhasználók Kezelése" részre
- kattintson a kívánt felhasználó melletti "Kezelés" gombra
- válassza az "Erőforrások" lapot
Az "
Egyei szolgáltatások" részben
kattintson a "
Hozzáad" gombra.
Az "
Egyedi szolgáltatás hozzáadása" ablak jelenik meg,
ahol a következőket kell megadnia:
- Név - a név, amit az ügyfél a control panel "Egyedi Szolgáltatások" részében fog látni;
- Leírás - az egyedi szolgáltatás részletei, melyek a control panelen a kapcsolódó technikai részletek lapon lesznek láthatók;
- Adatközpont - az egyedi szolgáltatáshoz kapcsolódó adatközpont;
- Ár - az egyedi szolgáltatás egységára;
- Mennyiség - a mennyiség;
- Számlázás típusa - az egyedi szolgáltatásnál alkalmazni kívánt fizetési típus (havi, 2 havi, éves, stb...): ez határozza meg, hogy milyen gyakorisággal lesznek levonva kreditek a felhasználó egyenlegéről;
- Megjegyzések: bármilyen kiegészítő információ megadására szolgál;
A szükséges információk megadását követően kattintson a "
Hozzáad" gombra.
Amikor a művelet befejeződött a hozzáadott szolgáltatás megjelenik a kapcsolódó részen és az ügyfél "
Egyedi Szolgáltatások" részén.