Partner > 10 - Egyedi szolgáltatások > Egyedi szolgáltatás hozzárendelése egy ügyfélhez

10.1 Egyedi szolgáltatás hozzárendelése egy ügyfélhez

Egy egyedi szolgáltatás ügyfélhez történő hozzárendeléséhez a következőképpen járjon el:
  • menjen a "Partner Panel" -> "Kezelés" -> "FELHASZNÁLÓK KEZELÉSE" -> "Felhasználók Kezelése" részre
  • kattintson a kívánt felhasználó melletti "Kezelés" gombra
  • válassza az "Erőforrások" lapot
Az "Egyei szolgáltatások" részben



kattintson a "Hozzáad" gombra.



Az "Egyedi szolgáltatás hozzáadása" ablak jelenik meg,



ahol a következőket kell megadnia:
  • Név - a név, amit az ügyfél a control panel "Egyedi Szolgáltatások" részében fog látni;
  • Leírás - az egyedi szolgáltatás részletei, melyek a control panelen a kapcsolódó technikai részletek lapon lesznek láthatók;
  • Adatközpont - az egyedi szolgáltatáshoz kapcsolódó adatközpont;
  • Ár - az egyedi szolgáltatás egységára;
  • Mennyiség - a mennyiség;
  • Számlázás típusa - az egyedi szolgáltatásnál alkalmazni kívánt fizetési típus (havi, 2 havi, éves, stb...): ez határozza meg, hogy milyen gyakorisággal lesznek levonva kreditek a felhasználó egyenlegéről;
  • Megjegyzések: bármilyen kiegészítő információ megadására szolgál;
A szükséges információk megadását követően kattintson a "Hozzáad" gombra.

Amikor a művelet befejeződött a hozzáadott szolgáltatás megjelenik a kapcsolódó részen és az ügyfél "Egyedi Szolgáltatások" részén.