Értékesítés +36 76 550 175
  Ügyfélszolgálat (+36) 1 610 5509
 
Privát > 1 - A Privát Cloud szolgáltatás > Privát Cloud törlése

1.4 Privát Cloud törlése

  Ha szüksége van további technikai vagy értékesítési információkra vegye fel a kapcsolatot szakértői csapatunkkal.
A Privát Cloud törléséhez a következőképpen járjon el:
  • jelentkezzen be a Control Panel-be belépési adatai használatával,
  • kattintson a "CLOUD Private" fülre,

  • válassza ki az adatközpontot, amiben szeretné szerkeszteni a Privát Cloud szolgáltatást,
  • ez után fogja elérni a "Privát Cloud" részt,

  • kattintson a "Kezel" gombra a Privát Cloud törléséhez.

Ezután a Privát Cloud technikai oldal fog megjelenni.



Kattintson a "TÖRÖL" gombra,



és erősítse meg a törlést az ablakban, amely megnyílik.



Most a Privát Cloud státusza "Aktív"-ról "Törlés" lesz.


 
A Privát Cloud törlések 24 órán belül kerülnek feldolgozásra munkaidőben (8:00/16:00) hétfőtől péntekig.
Amint a kérés feldolgozásra került, egy értesítés jelenik meg a Control Panelen.


Bookmark and Share